helpbox
 

1002 Drobiazgi


http://www.1002.pl
[Uwaga!] Aby dodać sklep do ulubionych musisz się zalogować

Udostepnij

Opis sklepu

Ten sklep nie ma jeszcze opisu. Możesz dodać go pierwszy
Dodaj!

Sami o sobie

Sprzedaż artykułów i naczyń kuchennych. Sztućce, noże, garnki. Artykuły firm Berghoff, Gerlach, Olkusz.

Dane kontaktowe

Firma: 1002 Drobiazgi
NIP: 693-182-54-67
Adres:
Budziszyńska
67-200 Głogów
Telefon: 076 / 832-19-66
Fax: 076 / 832-19-66
E-Mail: sklepagd.com.pl@life.pl
Składanie zamówień przez: telefon
Sposób płatności: pobranie
Czas realizacji zamówień: do 2 dni roboczych

Podziel się swoim doświadczeniem

[vote] Oceń sklep »
Im więcej gwiazdek zapalonych tym wyższa ocena. Kliknij na gwiazdki by wysłać ocenę.
Gwiazdki znikną po prawidłowym oddaniu głosu
[Dodaj] Dodaj opinię »


Dwa poniższe pola nie będą się pokazywały gdy się zalogujesz.
- (opcjonalnie) podany email posłuży jedynie do wysłania linku weryfikacyjnego i nie będzie przez nas wykorzystywany do żadnych innych celów

Komentarz został wysłany
[Uwaga] Zgłoś problem »



Opinie:

Napisana przez maartaj dnia 2011-03-16 19:44:16
Uwaga oszuści! Sprzedają uszkodzony towar, twierdząc,że uszkodzenie powstało podczas dostawy. Nie reagują na reklamacje! Osoby odbierajace maile czy tel, nie chcą podać swoich nazwisk,a kontakt z właścicielką jest niemożliwy! Kieruję sprawę do UOKiK.
Uwaga, opinia dodana przez niezarejestrowanego użytkownika
Czy opinia była pomocna? plus TAK minus NIE         ocena opinii: 0
Napisana przez bbaranopwska dnia 2010-12-20 10:25:42
oszuści zapłaciłam z góry nie przysłali towaru
Uwaga, opinia dodana przez niezarejestrowanego użytkownika
Czy opinia była pomocna? plus TAK minus NIE         ocena opinii: 0
Napisana przez datalink dnia 2010-08-11 21:45:14
Kupiłem w sklepie 1002 drobiazgi akrylowo-drewnianą maselniczkę, zapłaciłem z góry. Maselniczka okazała się mieć ewidentną i widoczną bez rozpakowania jej z fabrycznego pudełka wadę - górny uchwyt pokrywki miał krzywą dziurę w odlewie wielkości takiej, że zmieściłaby się tam np. biedronka. To wykluczało postawienie jej na stole - produkt był ewidentnie wadliwy. Napisałem maila do sklepu załączając fotografie wady, na co otrzymałem odpowiedź: "Poprosze o zdjecie w formacie jpg, te nie sa czytelne." Oczywiście zdjęcia były w normalnym formacie JPG i bez problemu otwierały się z "wysłanych", ale umieściłem je na serwerze i przesłałem linki. Nie było możliwości twierdzić, że się nie otwierają i dostałem obiecujący mail: "Prosze odeslac do nas sama pokrywke listem ekonomicznym, oddamy pieniazki za przesylke i wymienimy na pelnowartosciowa, pozdrawiam." Odesłałem więc pokrywkę listem ekonomicznym poleconym w dużej, złożonej na pół kopercie owiniętej taśmą klejącą. Po kilku dniach otrzymałem mail o nieprzyjęciu reklamacji i rzekomym zniszczeniu pokrywki w przesyłce przez nieodpowiednie zapakowanie, co ilustrowały zdjęcia. Ocenę prawdopodobieństwa zmiażdżenia dosyć solidnej pokrywki w przesyłce (nawet w zwykłej kopercie) pozostawiam Państwu. Ostatecznie zostałem bez towaru, bez pieniędzy za niego wpłaconych i bez pieniędzy za ponowną przesyłkę. Na zapytanie czy sklep nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności wobec otrzymania ode mnie pełnej wpłaty z góry i wysłania mi wadliwego towaru otrzymałem odpowiedź: "kółeczko w uchwycie ,było prawie niewidoczne i nie przeszkadzało w wyglądzie ani użytkowaniu". Podsumowując, jeżeli chcą Państwo otrzymać wadliwy produkt, na przykład poobijane garnki, naczynia, patelnię czy porysowany czajnik (co nie przeszkadza przecież w jego użytkowaniu) zachęcam do zakupów w tym sklepie. Prośba o odesłanie bubla "listem ekonomicznym" musi natomiast oznaczać przygotowanie ubezpieczonej paczki typu pancernik potiomkin, bo niechybnie zniszczy się po drodze i zostaniemy z niczym.
Czy opinia była pomocna? plus TAK minus NIE         ocena opinii: 0
 
 

Napisz do nas


Jeśli masz jakieś uwagi, pytania lub propozycje skontaktuj się z nami
 


Nieruchomo�ci Warszawa